Lezing over de oudste harmonie van Geleen

Gui Hoedemakers, voorzitter onze vereniging, geeft een zeer interessante lezing over het heden en verleden van Harmonie St. Cecilia 1866. Recent hebben we ons 145 jarig jubileum gevierd. Harmonie St.-Cecilia 1866 is daarmee de oudste vereniging inzake aaneengesloten jaren van bestaan binnen Geleen. Tijdens de lezing zal het nodige beeldmateriaal worden getoond.

Het is dus zeer de moeite waard om op 6 februari een kijkje te gaan nemen bij de Heemkunde vereniging in Geleen. Om 20.00 uur zal het beginnen in het lokaal van de Heemkunde vereniging gelegen aan de Jupiterstraat 35A, 6160 HA in Geleen. De entree is gratis.

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van