Oud uniform op LVK gespot

Nu de harmonie in nieuwe uniformen is gestoken zijn de oude uniformen te koop aangeboden aan leden en familie. De overige uniformen zijn verkocht via de Flaarinnekes op de Pekskesbazaar. Deze vonden gretig aftrek en inmiddels is het eerste uniform gespot, jawel, op het LVK!

De jasjes waren een succes. Op de pekskesbazaar van de Flaarisse waren de jasjes in no-time uitverkocht. De harmonie heeft daarom nog twee maal een nieuwe lading naar de Flaarinnekes gebracht en ook deze gingen als warme broodjes over de toonbank.

Goed voor de kas van de vereniging, zowel voor de harmonie als voor de Flaarisse, maar ook leuk om deze ‘oude’ uniformen nog eens terug te zien. Het kon niet lang duren voordat de bekende rode jasjes zichtbaar werden in het Limburgse Vasteloaves Seizoen!

En bij de LVK was het al direct prijs. Dit jasje werd gespot in het publiek door Roger Eurelings. Hij heeft het direct vastgelegd en doorgestuurd. Als er meer mensen de rode jasjes tegenkomen volgende week, stuur dan ook de foto in, zodat we een leuke collage kunnen maken van de nieuwe bestemming van onze uniformen!

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van