Spanning voor de Limburgse Kampioenschappen!

Op 24 en 25 maart zal er in Melderslo gestreden worden om de titel "Limburgs Kampioen". Ook van onze vereniging zullen enkele slagwerkers deze titel verdedigen of proberen binnen te halen!

Jasper zal op 24 maart de spits afbijten met een optreden om 16.05 uur, gevolgd door Stijn om 16.15 uur. Zij zullen in spanning afwachten wat er tijdens de prijsuitreiking om 17.00 uur gezegd wordt over hun prestaties!

Om 25 maart zal Jim vroeg aanwezig zijn om al om 9.16 uur zijn ritmiek te laten horen. Om 11.00 uur is hiervan de prijsuitreiking.

Tenslotte zal Patrick om 13.20 uur alles uit de kast halen om weer hoge ogen te gooien. Hij moet echter tot 17.15 uur wachten voordat hij te horen krijgt wat het resultaat is.

Dit alles zal zich afspelen in MFC "De Zwingel" aan de Beemdweg 4 te Melderslo. U bent van harte uitgenodigd om ze te komen aanmoedigen. Jongens, heel veel succes!

Nederlands Kampioen!

Op zaterdag 15 juni streed een aantal leden van onze drumband voor de titel Nederlands Kampioen solisten dat door de NVM werd georganiseerd te Heel. De