Voorjaarsconcert 15 april met Heugem in Geleen

Op zondag 15 april zal er een gezamenlijk concert plaatsvinden met harmonie St. Michael van Heugem, Maastricht. Dit gratis toegankelijk voorjaarsconcert vindt plaats in het Hubertushuis in Geleen en zal beginnen om 15.00 uur.

De harmonie van Heugem is onder leiding van Inge Alberti. Een goede bekende van onze vereniging, aangezien Inge enkele jaren dirigente is geweest van ons jeugdorkest. Inmiddels is Inge enorm gegroeid in haar muzikale carriere  en brengt met Heugem een top programma.

Onze eigen harmonie zal onder leiding van Ramon Kusters een gevarieerd programma brengen. Na het geslaagde Promsconcert in oktober is Ramon met volle vaart verder gegaan om het orkest op een hoger muzikaal niveau te brengen. Of dat gelukt is kunt u zelf komen beluisteren.

Het concert begint om 15.00 uur en is gratis toegankelijk. Het vindt plaats in de grote zaal van het Hubertushuis, Jan Willenstraat 1 te Geleen. We hopen u hier te mogen begroeten.

Related Links

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!