216 stemmen voor Harmonie St. Cecilia 1866!

De uitslag van de Rabobank clubkas campagne is bekend! We hebben met 216 stemmen een bedrag van € 823,42 binnengehaald en zijn hiermee geëindigd op de 21e plek van alle 504 deelnemers!!!

Dit is een enorm goede prestatie en daarom willen we alle mensen die op ons hebben gestemd van harte danken! Werden we vorig jaar met 143 stemmen nog 4e van Geleen, zijn we nu als 1e geëindigd. Dat geeft aan dat jullie onze vereniging goed waarderen waar we enorm trots op zijn. We gaan ons best doen om ook dit jaar weer zo veel mogelijk voor de gemeenschap van Oud-Geleen en Kluis te betekenen.

Hartelijk dank en hopelijk kunnen we ook volgend jaar weer op uw stem rekenen?

En natuurlijk ook enorm veel dank aan de Rabobank voor deze financiële injectie!

Uitslag ClubSupport actie

De Rabobank heeft de uitslag van de ClubSupport actie bekend gemaakt. Onze vereniging heeft 150 stemmen verzameld en ontvangt daardoor een bedrag van € 1.029,81. Dit