Zomerconcert met blokfluiters op 21 juni aan de Kluis

Op vrijdagavond 21 juni aanstaande wordt voor de 4de keer een zomerconcert van Harmonie St. Cecilia 1866 georganiseerd en bij mooi weer vindt dit plaats op de trappen voor de Christus Koningkerk. Indien de weergoden dit niet toelaten, wordt uitgeweken naar de zaal van d’Heremiet aan de Kluis.

Om 19.15 uur start het jeugdensemble onder leiding van Julia de Leuw, gevolgd door een optreden van de mini- en majoretten van instructrice Susanne Vaassen.

Hierna is het de beurt aan de blokfluitgroep die tesamen met het Harmonieorkest en het jeugdensemble enkele stukjes ten gehore brengen. Dirigent Ramon Kusters vervolgt het progamma met het harmonieorkest, waarna Jo Meijs en de drumband het concert afsluiten. De leden van de vereniging zouden het erg leuk vinden als u weer present bent als toehoorders bij dit "open-lucht-concert" en u op die manier te kunnen bedanken voor uw steun in het afgelopen jaar.

Muzikaal de zomer in op 7 juli

We gaan de vakantie inluiden met een mooi zomerconcert. Alle geledingen van de harmonie zullen zich presenteren en zelfs samen optredens verzorgen. Al nieuwsgierig geworden?