Jeugdorkest treedt op in Guttecoven

Een jong en fris jeugdorkest is vorig jaar begonnen onder de bezielende leiding van dirigent Julia de Leuw. Inmiddels bestaat het orkest uit 11 muzikanten en zijn ze in staat om een leuk stukje muziek ten gehore te brengen.

Als u wilt horen hoe het klinkt, dan kan dat op zondag 26 januari tijdens de concertmiddag voor jeugdorkesten in Guttecoven. Jeugdfanfare L’Avenir heeft deze concertmiddag georganiseerd en de deelnemende orkesten zijn: Concordia Einighausen, Philharmonie Sittard, Born en uiteraard Oud-Geleen.

U bent van harte welkom tijdens deze concertmiddag. De lokatie is ‘t Tuurhoes, kerkstraat 4a te Guttecoven. Om 14.00 uur zal de aftrap worden gegeven. Het jeugdorkest van Harmonie St. Cecilia 1866 zal om 15.20 uur haar muziek laten horen.