Nieuwe tambour-maitre gezocht

Harmonie St. Cecilia 1866 Geleen is op zoek naar een waardige opvolger voor haar tambour-maître.

Wat zoeken wij?

Voor ons korps zoeken wij een (ervaren) tambour-maître die op korte termijn inzetbaar is. Wij zoeken iemand die:

• voorop wil gaan bij marcherende optredens
  • een verenigingshart heeft
  • enthousiast en betrokken is
  • de passie voor slagwerkmuziek deelt
  • in bezit is van een diploma tambour-maître of bereid is dat te halen
  • sociaal is en te midden van de groep kan staan
  • leiderscapaciteiten heeft c.q. van nature overwicht heeft op het korps

Wat bieden wij?

Een goed gemotiveerde en gezellige groep muzikanten die op niveau geregeld de muziek verzorgd bij straatoptredens, taptoes/streetparades en tijdens concerten, al dan niet in samenwerking met het harmonieorkest of de majoretten. Onze muziek bestaat onder andere uit (straat)marsen en populaire muziek. De vereniging bestaat uit een majorettegroep, een drumband, een harmonieorkest en een jeugdorkest.

Heeft u interesse?

Neem dan contact op met Peter Ickenroth, bestuurslid en aanspreekpunt voor de drumband: tel. 06-48101808 of e-mail p.ickenroth2@home.nl. U kunt natuurlijk ook gewoon eens langskomen op onze repetitie-avond van de drumband op dinsdag van 20.00 tot 21.30 uur in ons clublokaal op de 1ste verdieping van de achterbouw van het Hubertushuis, Jan Willenstraat 1, Geleen. Belt u wel even van tevoren want het kan gebeuren dat wij niet aanwezig zijn in het repetitielokaal vanwege een optreden of een showrepetitie elders.

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van