70 jaar bevrijding in Oud-Geleen op 28 september 2014

Vandaag op 5 mei wordt in het hele land de bevrijding gevierd. Echter, in september 2014 is het 70 jaar geleden dat Oud-Geleen werd bevrijd van de bezetting. Uiteraard is het belangrijk om alle slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog te herdenken en de bevrijding elk jaar weer te vieren.

Samen met de Heemkunde Vereniging van Geleen organiseert de harmonie een bevrijdingsconcert op zondagmiddag 28 september. Dit concert zal plaatsvinden in de Hanehof. Aan de invulling wordt nog gewerkt, maar het beloofd een uniek concert te worden waarbij oorlog en vrede in zowel muzikale vorm als in oude beelden, foto’s en attributen tot leven gebracht zullen worden.

Een uniek concert, waar u bij aanwezig kunt zijn. Wilt u nu alvast op de hoogte gehouden worden? Kijk dan op deze pagina: Bevrijdingsconcert 2014.

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!