Kaartverkoop Bevrijdingsconcert in volle gang

In de pers wordt er momenteel elke dag over geschreven: het is nu precies 70 jaar geleden dat Limburg is bevrijd! Een moment om nooit meer te vergeten.

Zoals bekend zal de bevrijding in Geleen worden herdacht met ons Bevrijdingsconcert op zondagmiddag 28 september. De kaartverkoop is hiervoor inmiddels in volle gang: er werden zelfs kaarten verkocht tijdens het optreden van de drumband op de Euregioparade!

Ook in de media worden nu regelmatig publicaties zichtbaar over ons concert, zo ook op de speciale website van L1 over de bevrijding.

Er zijn nog kaarten te koop in de voorverkoop. Deze zijn te verkrijgen bij de familie Heunen in het Optometrisch Centrum Oud-Geleen, bij het Hubertushuis of via deze pagina op onze website. Koop ze nu voor 5 euro, want alleen als er kaarten overblijven zijn ze nog te koop aan de dagkassa voor € 7,50.

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van