Nederlands kampioen én naar V/N Champions Trophy

Zaterdag 13 december 2014 was voor de vereniging een hele speciale dag. Onze majoretten namen op die dag deel aan de Nederlandse Kampioenschappen te Waalwijk en zijn goed in de prijzen gevallen.

De groep miniretten is Nederlands Kampioen geworden en zij mogen naar de Champions Trophy! Het team van Maud, Bente, Shania, Iris, Yvette en Meike is derde geworden en ook zij mogen door naar de Champions Trophy, evenals het duo Iris En Maud, dat eveneens een derde plek heeft behaald in hun categorie.
Jenny is derde geworden, maar mag helaas niet naar Champions Trophy.  Het team Veronique, Romy, Patricia en Shirley werd derde, maar gaat niet naar Champions Trophy en last-but-not-least het team van Jenny, Matilda, Sophie, Minou en Steffie dat een eervolle zesde plek heeft veroverd.

Voor zover de redactie bekend is het voor het eerst in onze historie dat een groep majoretten van onze vereniging Nederlands Kampioen is geworden en daar zijn we als vereniging natuurlijk trots op.
Van harte proficiat allemaal!!

Op 28 februari 2015 zal voor de derde keer de V/N Champions Trophy plaatsvinden. Tijdens dit internationale kampioenschap der lage landen, zullen de beste majorette/twirlers van Vlamo België en de KNMO de strijd tegen elkaar aanbinden. De Champions Trophy 2015 vindt plaats in Sporthal ‘Dommelhof’, Toekomstlaan 5, 3910 Neerpelt-België.

Wij wensen onze meiden een goeie voorbereidingstijd en héél véél succes voor 28 februari aanstaande!!

Bekijk hier de foto’s

Limburgs Kampioen

Afgelopen zondag nam onze majorettengroep deel aan de Limburgse kampioenschappen te Brunssum. Een spannende dag voor de dames die maandenlang hard hebben getraind om een