Solisten schitteren tijdens de Voorspeelmiddag

De Voorspeelmiddag waarop onze leerlingen kunnen laten horen en zien wat zij in de afgelopen periode hebben geleerd, is gepland voor zondagmiddag 15 maart aanstaande in de grote zaal van het Hubertushuis (Jan Willenstraat 1 te Geleen) . Het programma start om 14.00 uur en zal tot ongeveer 16.00 uur duren. Van 14.00 tot 15.00 uur zijn solisten en ensembles aan de beurt. Daarna zal er een korte pauze zijn. Rondom 15.20 / 15.30 zal het jeugdorkest spelen, gevolgd door de blokfluitgroep.

Na afloop krijgen de blokfluiters en andere geinteresseerde jeugdleden een proefles aangeboden. Ook zullen er enkele bestuursleden aanwezig zijn om vragen omtrent opleiding en lidmaatschap te beantwoorden.

Wij hopen dat er veel mensen komen kijken en luisteren, dus breng gerust buren, vrienden, opa’s en oma’s en andere familie mee.

Dus ………. tot zondag 15 maart!?