Succesvol concert KMK en RFGGJ!

Afgelopen vrijdag hebben we een geweldig succesvol evenement gehouden: ‘s middags genoten 1000 basisschool kinderen van een programma van de Regimentsfanfare "Garde Grenadiers en Jagers" en ‘s avonds stond de Koninklijke Militaire Kapel "Johan Willem Friso" op de planken van de Hanenhof om een schitterend concert te geven.

Met maar liefst ruim 180 VIP’s en bijna 500 andere bezoekers was de Hanenhof bomvol. De sfeer was gezellig en het muzikale programma verbluffend. We kijken met trots terug op dit evenement en hopen jullie te mogen begroeten op onze andere concerten dit jaar, tijdens het "Muziek Moste Preuve" op 10 juli en het "Top-2000 concert" op 19 november!

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!