Limburgs Kampioen op eigen LK Solisten!

Een drukke maar geslaagde dag gisteren tijdens het LK Solisten van de LBT. Onze vereniging had de organisatie op zich genomen na een succesvol solistenconcours vorig jaar. Om 8 uur stonden alle vrijwilligers klaar om er een succes van te maken. Achter de koffie, vlaai, entree, muziek-inname, bij de inspeelruimtes, overal waren leden van de vereniging te vinden. Om 10.10 uur werd het eerste broodje frikandel al verkocht!

Maar het ging natuurlijk om de slagwerkers. Ook van onze vereniging hadden een aantal leden voldoende punten gehaald om mee te mogen doen aan het LK, namelijk Daaf, Stijn en Job! Alle drie haalden ze een mooi resultaat waarbij Job zelfs de titel Limburgs Kampioen mee naar huis mocht nemen! Ik zou zeggen: op naar het NK!

Al met al een geslaagde dag! Ruim 12 uur, meer dan 30 liter koffie en talloze frikandellen en kroketten later kunnen de vrijwilligers met een tevreden gevoel naar huis.

De uitslagen:

Daaf Eurelings – Kleine trom, 4e divisie – 87 punten

Job Salden – Multipercussion, 4e divisie – 85 punten, Limburgs Kampioen

Stijn Eurelings – Kleine trom, 2e divisie – 88 punten

Alle uitslagen zijn te vinden op de website van de LBT.