Majorettenconcours in Beek

Na een hele dag hard werken in Sporthal De Haamen in Beek hebben onze majorettes de volgende resultaten behaald.

In de ochtenduren was het Ensemble Jeugd 1 Artistiek (Melissa, Shania en Naomi) aan de beurt. In deze jeugdwedstrijd is de puntentelling anders dan bij het wedstrijdgedeelte. De allerkleinste majoretten kregen voor hun show 152 punten en mochten op de hoogste trede van het podium plaatsnemen en kregen allemaal een medaille.

Bij de Solo Junior Basiswedstrijd behaalde Dahnee Busman 77,6 punten en Jenny Vaasen 83 punten. Jenny werd daarmee 1e in die categorie.
Kyra Wijnen veroverde 81,2 punten in de Solo Senior Basis Artistiek Programma.
Team B – Jeugd 3 Basis Artistiek Programma (Bente, Meike,  Iris, Yvette en Maud) kreeg 78,2 punten en behaalde daarmee de 1e prijs.
Team A – Junior Basis Artistiek Programma (Minou, Veronique,  Kyra, Mathilda, Stephanie, Sophie, Dahnee en Jenny) kreeg 77,2 punten en nam de 3e prijs mee naar huis.

Terwijl er werd gewacht op de rapporten van de jury werd er nog een wedstrijd gedaan met baton-oefeningen. Naomi deed het ‘t allerbeste bij de jeugd en kreeg nog een mooi cadeautje mee.
Traditiegetrouw werd deze geslaagde dag afgesloten met een frietje bij McDonalds.

Wij wensen alle dames van harte proficiat met het behaalde resultaat!

Limburgs Kampioen

Afgelopen zondag nam onze majorettengroep deel aan de Limburgse kampioenschappen te Brunssum. Een spannende dag voor de dames die maandenlang hard hebben getraind om een