Promotieprijs bij Rabobank Clubkas Campagne

In een drukbezochte zaal in Beek werd op donderdagavond het resultaat bekend gemaakt van de Rabobank Clubkas Campagne. Onze vereniging behaalde vorig jaar 309 stemmen en dat leverde € 1.309,00 op.

Dit jaar werd er een Promotiefilmpje gemaakt op initiatief van enkele jongere leden en dit werd druk gedeeld en geliked op Facebook, hetgeen een zeer positief effect had op het aantal stemmen. Met 344 stemmen zaten we ruim 10% hoger dan vorige keer en dat bracht ons op de 5e plek in het "klassement". De penningmeester kan daardoor € 1.723,44 bijschrijven op de rekening.

Ons Promotiefilmpje werd beoordeeld als zeer goed en onze voorzitter mocht daarvoor de 1e prijs in ontvangst nemen, wat nog eens een extra bedrag opleverde van € 250,00.
Het Bestuur bedankt iedereen die er aan heeft meegeholpen om dit resultaat te behalen!

Uitslag ClubSupport actie

De Rabobank heeft de uitslag van de ClubSupport actie bekend gemaakt. Onze vereniging heeft 150 stemmen verzameld en ontvangt daardoor een bedrag van € 1.029,81. Dit