Jo Ramakers gehuldigd voor 70 jaar lid LBM

Tijdens de algemene ledenvergadering op zondag 26 september werden ook weer onze jubilarissen gehuldigd.

Roger Eurelings, Martien Geelen en Theo Koekelkoren waren inmiddels 12,5 jaar lid van onze vereniging en ontvingen het speldje van de vereniging.

Er waren echter ook jubilarissen van de muziekbond, de LBM. Marie-France Eurelings was inmiddels 40 jaar lid van de bond en ontving haar insigne uit handen van de voorzitter van de bond, dhr. Noël Lebens.

Een nog grotere prestatie is het lidmaatschap van ere-lid Jo Ramakers. Sinds 1951 is Jo lid van onze vereniging en van de bond. Als muzikant (dwarsfluit en piccolo) maar ook als bestuurslid heeft Jo zich ingezet voor onze vereniging. In totaal is hij nu 70 jaar lid van onze vereniging en van de bond. Ook hij ontving uit handen van Noël Lebens het insigne.

Alle jubilarissen van harte gefeliciteerd en uiteraard hopen we dat ze allen nog lang lid zullen blijven van de vereniging.