Musical Dagboek van een Herdershond

Onze vereniging doet mee aan de musical Dagboek van een Herdershond van Albert Verlinden en Toneelgroep Maastricht. Het verhaal van Dagboek van een Herdershond speelt zich af in Geleen en dus kan een echte Geleense harmonie niet ontbreken op het podium.

De harmonie speelt zichzelf tijdens 7 voorstellingen in het MECC te Maastricht in de week van 22 tot en met 26 juni 2022. In de andere weken zullen andere harmonieën en fanfares uit de regio te zien zijn in deze musical.

Wil je de musical bijwonen of wil je meer informatie? Kijk dan op www.dagboekvaneenherdershond.nl.

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!