Zomerconcert Kluis op 28 juni

Op vrijdag 28 juni is het weer zo ver, het jaarlijkse zomerconcert zal plaatsvinden aan de Kluis in samenwerking met Ollie’s, Here we Meet! Om 19.30 uur trapt het jeugdorkest af met een leuk concertje, waarna de majorettes een korte show zullen tonen. Daarna is het tijd voor het PiMM! Orkest om te laten horen hoe snel je muziek kunt maken op klarinet, trompet en slagwerk. Dat wil je natuurlijk niet missen!

Na het PiMM! orkest zal het harmonieorkest een mini-concert geven waarna de drumband het geheel zoals vertrouwd zal afsluiten met een spetterende show.

Entree is gratis, de horeca wordt verzorgd door Ollie’s en het goede weer is besteld. Het beloofd dus weer een gezellige avond te worden waarmee de zomervakantie wordt ingeluid.