OPEN DAG: 18 Mei: maak kennis met de harmonie!

Geleen – Ben je op zoek naar een uitdagende hobby? Kom dan op 18 mei naar de Open Dag van Harmonie St. Cecilia 1866 en maak kennis met onze vereniging!

Als harmonie ben je altijd op zoek naar nieuwe, enthousiaste leden.  Om deze nieuwe leden aan te trekken, organiseert harmonie St. Cecilia op 18 mei een Open Dag om geïnteresseerden de kans te geven een kijkje te komen nemen.

Samen met de drumband en majoretten, wil de harmonie laten zien, wat ze allemaal in huis heeft. Zo kun je leren twirlen/dansen, trommelen en natuurlijk muziek maken op allerlei instrumenten.

Altijd al willen weten hoe het er bij een harmonie aan toe gaat en misschien een instrument proberen? Kom dan een kijkje nemen op onze Open Dag.

De Open Dag vind plaats op 18 mei a.s. van 14.00 tot 15.00 uur in het Hubertushuis, Jan Willenstraat 1 te Geleen.

Meer info:

www.harmoniegeleen.nl