Wim van der Velden stadsjeugdprins van Gelaen!

De harmonie mag weer trots zijn, want er is wederom een lid van de vereniging gekozen als prins! Dit jaar is Wim van der Velden, trompettist bij ons jeugdorkest gekozen tot STADSJEUGDPRINS van de Flaarisse!

Afgelopen woensdag werd Wim uitgeroepen tijdens de kinjerzitting van de Flaarisse. De hanenhof stond bol van feestvreugde!

Wim is al enkele jaren lid van onze vereniging. Hij speelt trompet bij het jeugdorkest en loopt sinds vorig jaar ook mee op straat. Afgelopen jaar won hij tijdens de voorspeelmiddag de aanmoedigingsprijs voor zijn geweldige optreden. Een filmpje hiervan is te zien op onze video pagina.

Bij deze willen wij Wim van harte feliciteren en veel plezier wensen dit carnavalsseizoen!

Site van de Flaarisse

Related Links

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van