Sponsor GRATIS de harmonie als u een hypotheek afsluit!

De Rabobank heeft een nieuwe manier van sponsoring geintroduceert, namelijk de SPONSORHYPOTHEEK. Indien u, uw vrienden, familie of bekenden een hypotheek afsluit bij de Rabobank ontvangt de harmonie hier 250 euro voor! Helemaal voor niets! Lees snel hoe het werkt!

Hoe werkt de sponsorhypotheek?

De sponsorhypotheek van Rabobank Sittard-Geleen is een hypotheekvorm die alle hypotheekvarianten uit ons assortiment omvat. De sponsorhypotheek biedt dezelfde scherpe tarieven als een ‘gewone’ hypotheek. Toch is er één duidelijk verschil met een gewone hypotheek: als u een hypotheek afsluit bij onze bank en u bent lid van een vereniging of stichting, dan mag u op onze kosten eenmalig tot € 350 doneren aan uw vereniging of stichting.

Meer info: http://www.rabobank.nl/particulieren/lokalebanken/sittard-geleen/sponsorhypotheek/

Of neem contact op met het bestuur hierover!

Related Files

Uitslag ClubSupport actie

De Rabobank heeft de uitslag van de ClubSupport actie bekend gemaakt. Onze vereniging heeft 150 stemmen verzameld en ontvangt daardoor een bedrag van € 1.029,81. Dit