Reünie een groot succes

De reünie die afgelopen zaterdag ter gelegenheid van het 145 jarig jubileum werd gehouden was een groot succes! De grote zaal van het Hubertushuis was goed gevuld en onder de gezellige klanken van Die Original Maaskapelle werden er overal oude herinneringen opgehaald.

Uit het hele land waren oud-leden en oud-bestuursleden van de vereniging gekomen om een toost uit te brengen op de oudste vereniging van Geleen. De ambiance was gezellig en overal hingen oude foto’s en krantenartikelen uit vervlogen tijden. Hoogtepunten van de vereniging, zoals het 110 jarig jubileum en de jaarlijkse tentfeesten werden in veel groepen besproken.

Uiteraard hoort bij een dergelijk feest ook live muziek, en wel kapelmuziek van de Maaskapelle uit Wessem. Deze topmuzikanten zorgden voor een vrolijke noot en met een zaal vol muzikanten wordt er extra gelet op foute noten en stemmingsproblemen, maar deze zijn niet gevonden.

Het was een gezellige avond. Deze reünie was de afsluiter van ons jubileumjaar dat bol stond met activiteiten en hoogtepunten en waarschijnlijk hoort dit jaar 2011 bij een volgend feest weer tot een historisch hoogtepunt waar nog lang over nagepraat zal worden!

Foto’s van de reünie zijn te vinden op de foto pagina.