Met fikse korting naar het LSO

Beste leden,

Allereerst de beste wensen voor 2012!

We beginnen meteen met een goed aanbod. De Flaarisse bieden ons de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief naar het LSO concert op 16 februari te gaan. Mocht je hierin interesse hebben, dan wil ik je vragen om voor 14 januari een e-mail te sturen naarsecretariaat@harmoniegeleen.nl met daarin het aantal kaarten en tevens het verschuldigde bedrag á â‚¬ 14,50 per kaart over te maken naar 11.60.95.334 tnv. Harmonie St. Cecilia 1866 Geleen ovv. "LSO 2012" en je naam.

Let erop dat dit aanbod alleen geldig is voor leden en partners van leden, dus niet voor derden!

Met vriendelijke groet,

Tom Kleijkers | Secretaris
Harmonie St. Cecilia 1866 Geleen | http://harmoniegeleen.nl

Sjtadsvastelaovesvereniging “DE FLAARISSE GELAEN”

Beste muziekvrienden,

De Sjtadsvastelaovesvereniging De Flaarisse treedt  al tientallen jaren op als gastheer  van de carnavalsconcerten van het Limburgs Symfonie Orkest.

Op donderdag 16 februari aanstaande  heten wij het LSO weer welkom in onze Hanenhof in Geleen waarbij om 20.11 uur de eerste muzikale noten zullen klinken.

Nadat enkele jaren Roger Niese de carnavalsconcerten van het LSO met groot succes gedirigeerd heeft, zal Joost Smeets (tubaist van het LSO) in 2012 als dirigent van de Carnavalsconcerten optreden. Ook de regisseur van afgelopen jaren, Peter Noten,  heeft aangegeven het stokje te willen overdragen en inmiddels is een nieuwe regisseur in de persoon van Theo Menting gevonden.

Het nieuwe script staat al goed in de grondverf en wij  als Sjtadsvastelaovesvereniging hebben hier ook een rol in. Het belooft dus wederom een geweldige avond te worden.

Omdat wij zo veel mogelijk muziekliefhebbers willen laten genieten van deze onvergetelijke avond, doen wij jullie een bijzonder mooi aanbod.

De Flaarisse bieden u, als muziekvereniging of muziekgezelschap, de mogelijkheid als eerste in te schrijven op de kaarten. Inschrijven kan tot en met de receptie van onze beide Prinsen van 15 januari aanstaande voor €  14,50 in plaats van onze normale officiële verkoopprijs van  € 19,50. Na 15 januari gaan de resterende kaarten in de normale verkoop.

Aanmelden kan alleen per vereniging. Vervolgens wordt de factuur toegezonden en na betaling worden de kaarten bezorgd. Hierbij geldt tevens op is op!

We gaan er volledigheidshalve van uit  dat jullie de kaarten exclusief voor de leden en partners bestellen en niet voor derden.

Aarzel niet te lang om teleurstelling te voorkomen.

Ik kijk in ieder geval  uit naar jullie reactie en hoop jullie op 16 februari te mogen begroeten om er een mooie muzikale avond van te maken.

Met muzikale Flaarisse groet.

Math Nijsten

Voorzitter van de LSO commissie/vice Opper Flaaris

Jeugdprins Miel 1e

VEER HÖBBE ENE JEUGPRINS IN DE HERMENIE Vandaag is tijdens de jeugdzitting van V.V. de Kraonkelaere ons drumbandlid Miel uitgeroepen als Jeugdprins Miel 1e. Van