Historie van de vereniging altijd beschikbaar

Een compleet overzicht van de historie van de oudste vereniging van Geleen lezen, compleet met oude foto’s en nooit eerder vertelde feiten? Het staat nu online!

De Heemkunde vereniging van Geleen heeft vorig jaar tijdens het jubileumjaar van de vereniging de hele historie in kaart gebracht en dit onder andere opgeschreven in het boek ‘Feestelingen’. Onze voorzitter, Gui Hoedemakers, heeft dit historisch overzicht verteld aan een groep geïnteresseerden tijdens een lezing van de Heemkunde vereniging.

Uiteraard is het mogelijk dat u hierbij niet aanwezig kon zijn. Wilt u toch de historie van onze vereniging nog eens teruglezen? Dat kan vanaf nu op onze website! Via het kopje ‘historie’ onder de rubriek ‘media’ kunt u een compleet historisch overzicht zien van 1866 tot nu. Met foto’s en informatie die nog nooit online zijn gebracht!

Kijk dus snel op de historie pagina van de oudste vereniging van Geleen!