Andere voorzitter harmonie voor 2 jaar

Vanaf 1 juli zal het voorzitterschap van onze vereniging voor een periode van twee jaar worden waargenomen door Wim Heusschen.

In verband met zijn nieuwe baan bij DSM is onze voorzitter verplicht om een aanvullende studie te volgen. Dat betekent dat hij iedere maand 1 week in Delft zal zijn voor deze scholing. Hierdoor genoodzaakt zal Gui Hoedemakers voor een periode van 2 jaar zijn bestuurslidmaatschap bij de harmonie tot een uiterste minimum moeten beperken.

Na intern overleg is afgesproken dat Wim Heusschen tijdelijk het voorzitterschap zal overnemen en dat hij vanaf 1 juli aanstaande ook het aanspreekpunt voor vragen vanuit de gemeenschap zal zijn. Alle overige werkzaamheden worden zoveel mogelijk intern opgevangen, maar ter ondersteuning zoeken wij hierbij nog nieuwe bestuursleden. Weet jij of ken je een geschikt iemand? Geef dan de naam door aan onze secretaris, zodat het bestuur contact kan opnemen met deze persoon.

Origineel bericht van 2-5-2012, herplaatst op 2-7-2012

De voorzitter vertelt

Een leuk stuk stond deze week in de MijnGazet. Onze voorzitter vertelt… onder andere over ons mooie Theaterconcert van 2 december. Lees het stuk hier!