Eloy Salden nieuw bestuurslid

Afgelopen ledenvergadering op 27 september werd Eloy Salden gekozen tot bestuurslid van onze vereniging. Eloy is al jaren lid en begonnen bij de drumband. Hij is multi-inzetbaar daar zowel als drummer, maar ook als melodisch slagwerk. Na enkele jaren begon het echter ook te kriebelen om een blaasinstrument te gaan spelen en is hij trombone gaan spelen in het harmonieorkest. Hij combineert nu beide onderdelen met een bestuursfunctie. Als bestuurslid is hij in beide onderdelen betrokken in zowel de muziekcommissie van het harmonieorkest als de drumbandcommissie. Daarnaast vindt hij het ook leuk om allerhande zaken binnen de harmonie te organiseren en coördineren. Eloy, welkom bij het bestuur!

Naast deze verkiezing waren er ook 4 jubilarissen die in het zonnetje werden gezet. Twee leden waren 12,5 jaar lid van onze vereniging en twee leden waren inmiddels 25 jaar lid van de bond. Allemaal van harte gefeliciteerd!

Ten slotte trad Peter Ickenroth af als bestuurslid. Hij heeft zijn periodes binnen de vereniging volgemaakt en vond het tijd worden om het stokje over te geven aan de volgende lichting. Peter, van harte bedankt voor alle inzet de afgelopen jaren en we weten inmiddels dat we voor hand en span-diensten altijd op je kunnen rekenen.

Jubilarissen gehuldigd

Afgelopen ledenvergadering waren er weer 3 jubilarissen die allemaal 12,5 jaar lid zijn van onze vereniging. De jubilarissen werden door de voorzitter onderscheiden met het