Jubilarissen gehuldigd

Afgelopen ledenvergadering waren er weer 3 jubilarissen die allemaal 12,5 jaar lid zijn van onze vereniging. De jubilarissen werden door de voorzitter onderscheiden met het verenigingsspeldje. Uiteraard werden ze bedankt voor de inzet in de afgelopen 12,5 jaar!

Het betrof onze twee miss-majoretten: Iris Dieteren en Bente Smits en onze slagwerker en trombonist Job Salden.

Allemaal van harte gefeliciteerd!

Gerelateerd nieuws

Jubilarissen en bestuurswijzigingen tijdens algemene ledenvergadering

๐€๐ฅ๐ ๐ž๐ฆ๐ž๐ง๐ž ๐ฅ๐ž๐๐ž๐ง๐ฏ๐ž๐ซ๐ ๐š๐๐ž๐ซ๐ข๐ง๐  Afgelopen zondag 22 maart vond onze jaarlijkse ledenvergadering plaats. Een mooi moment om stil te staan bij bijzondere mijlpalen binnen onze vereniging Jubilarissen:

Lees meer ยป