Doe mee met de RieGelRans dag!

Een tijd geleden is geïnventariseerd welke jeugdleden interesse hadden om deel te nemen aan de RieGelRans 2012 in Geleen. Hiervoor was voldoende animo en daarom heeft het bestuur besloten om de RieGelRans gewoon te laten plaatsvinden.

De datum is: zaterdag 14 april 2012

Het belooft een leuke dag te worden. Voor degene die niet bekend is met het fenomeen RieGelRans, deze dag is als volgt ingedeeld:
‘s Ochtends arriveren de jeugdorkesten van Riethoven en Ransdaal en wordt er een gezamenlijk play-inn orkest samengesteld met alle muzikanten. Dit grote orkest gaat repeteren aan drie muziekstukken, elke dirigent (Riethoven, Ransdaal en Geleen) studeert één stuk in met het orkest. ‘s Middags is er een leuke activiteit voor alle aanwezigen en daarna een gezamenlijk diner. Na het diner zal er een concert plaatsvinden in het Hubertushuis waar alle ouders, vrienden en familie kunnen komen kijken en luisteren naar dit grote RieGelRans-orkest.

Het is dus een geweldige dag waarin muziek maken centraal staat, maar waar ook veel plezier wordt beleefd! ALLE JEUGDLEDEN zijn uitgenodigd om deel te nemen, ook al speel je nog niet in het orkest. Iets oudere (jeugd-)leden die al vaker aan de RieGelRans dag hebben deelgenomen en willen uithelpen zijn uiteraard ook welkom.

Geef je vóór 14 februari op via bijgevoegd formulier. We hopen op veel deelnemers vanuit Geleen! Deelname is uiteraard gratis!