Harmonie nodigt U uit op de Daag van Gelaen

Op 14 juni a.s. is er weer de Daag van Gelaen, onderdeel van de Marcellinus en Petrusfeesten. Ook dit jaar is de harmonie weer van de partij.

De dag zal starten met een optocht van de Sportkampioenen van Sittard-Geleen, die om 11.30 begint. Hierna zullen de Sportkampioenen gehuldigd worden en kan de Daag van Gelaen officieel geopend worden. Deze dag zullen er verder verschillende optredens worden gehouden en zullen er overal kraampjes staan van verschillende verenigingen. Ook onze harmonie zal weer een kraampje bemannen. Wij staan dan op de markt met een kraampje om onze harmonie te promoten. Bij ons kraampje hebben wij o.a. een presentatie en instrumenten liggen. Mensen die geïnteresseerd zijn in muziek of een bepaald instrument, kunnen de instrumenten uitproberen. Ook zullen er korte demonstraties van leden zijn. Wij laten zien wat onze vereniging doet, die niet alleen uit een harmonie bestaat, maar ook uit een drumband, majoretten en miniretten en een kapel.

Wij willen u uitnodigen om op 14 juni a.s. te komen kijken. U kunt daar natuurlijk verdere informatie krijgen over onze vereniging. En kennis maken met de majorettes en een aantal instrumenten. Wij hopen u dan te zien.