Harmonie organiseert reünie voor alle oud-leden

145 jaar historie is niet niks. Dat realiseert het bestuur van de vereniging zich ook. In 145 jaar zijn veel leden lid geweest van de vereniging. Vele besturen hebben de schouders gezet onder de organisatie en veel jonge mensen hebben een instrument leren bespelen en hebben hier nu vaak nog profijt van.

De harmonie is op zoek naar alle oud-leden van de vereniging. In dit jubileumjaar wil de vereniging namelijk iets extra doen voor alle mensen die in het verleden zich hebben ingezet voor het gemeenschappelijk belang van de harmonie, drumband of majoretten.

Ben je dus een oud-lid en wil je op de hoogte gehouden worden over deze reünie? Meld je dan vrijblijvend aan!

Reünie een groot succes

De reünie die afgelopen zaterdag ter gelegenheid van het 145 jarig jubileum werd gehouden was een groot succes! De grote zaal van het Hubertushuis was goed