Presentatie concert in handen van Paul Leenen

Paul Leenen heeft toegezegd de presentatie van het promsconcert voor zijn rekening te nemen. Bij een dergelijk concert hoort natuurlijk een presentator die het programma aan elkaar kan praten. De organisatie heeft hiervoor gezocht naar een bekend persoon in Geleen met de juiste kwaliteiten.

Paul Leenen is natuurlijk een bekend persoon in de Geleense omgeving. Als Opperflaaris heeft hij afgelopen jaar zijn 2x 11 jaar jubileum gevierd bij de Flaarisse. De presentaties van de zittingen van de Flaarisse gaan hem altijd makkelijk af en op het verzoek om de presentatie van het promsconcert voor zijn rekening te nemen zei hij dan ook snel ‘Ja’.

We zijn blij dat Paul deze rol op zich neemt en we zijn er van overtuigd dat hij jullie als bezoekers op een gezellige wijze door de avond zal loodsen!