Kaartspel beschikbaar vanaf 10 december

Het is zo ver! Na een maandenlange samenwerking met Geleense verenigingen en ondernemers is Harmonie St. Cecilia 1866 Geleen enorm trots om 10 december aanstaande het unieke Geleens kaartspel aan u te kunnen presenteren. Een uniek project in Geleen en omstreken dat onze ‘Waereldsjtad’ letterlijk en figuurlijk op de kaart zet!

Wij nodigen u van harte uit om uw kaartspel(len) in ontvangst te nemen tijdens de kerstmarkt op 10 december in Oud-Geleen. Vanaf 16.00 zullen wij als vereniging aanwezig zijn met een stand. Mocht het niet lukken om onze stand te bezoeken tijdens de kerstmarkt dan is het uiteraard ook mogelijk om het kaartspel op een vrijdagavond op te halen in ons verenigingslokaal. Hierover volgt later meer.

Uiteraard hopen wij u te zien tijdens de kerstmarkt bij onze stand en wensen u alvast heel veel kaartplezier!

Heeft u het kaartspel nog niet afgehaald? Kijk op www.harmoniegeleen.nl/kaartspel voor mogelijke afhaalmomenten!