Slotconcert MusicKids BS de Driesprong

Op vrijdag 13 december aanstaande zullen de leerlingen van groep 6 van BS de Driesprong laten horen wat zij de afgelopen weken op school hebben geleerd. Ze hebben namelijk les gehad op klarinet en trompet. Samen met het jeugdorkest van de harmonie geven zij een slotconcert om ouders, docenten, familie en vrienden te laten horen wat je kunt bereiken met een paar weken les.

Het concert begint om 19.00 uur (zaal open om 18.45 uur) en vindt plaats in het Hubertushuis. Het jeugdorkest van de harmonie zal onder leiding van Julia de Leuw ook nog een miniconcertje geven. Het geheel zal ongeveer 45 minuten duren en is om 19.45 uur afgelopen.

Iedereen die interesse heeft is van harte welkom om 19.00 uur in het Hubertushuis in Geleen